لوگوی اوقاف

اخبار استان

بيشتر

جمعه24فروردين1403

23:29

29

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه: فعالیت‌های مطلوبی در حوزه قرآن و عترت در کرمانشاه در حال انجام است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه: فعالیت‌های مطلوبی در حوزه قرآن و عترت در کرمانشاه در حال انجام است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: فعالیت‌های مطلوبی در حوزه قرآن و عترت در استان کرمانشاه حال انجام است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: فعالیت‌های مطلوبی در حوزه قرآن و عترت در استان کرمانشاه حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه  حجت الاسلام والمسلمین صالحی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نمایشگاه معنوی علوم قرآن و عترت، محفل انس با قرآن و نماز جماعت برپا خواهد شد و همه‌ی برنامه‌هایی که هر دستگاه و تشکلی به فراخور وسعت عملی که دارد چیزی جز انجام وظیفه نیست و این‌ها همه و همه ذره‌ای از برکات دریای بیکران قرآن برای مردم کرمانشاه است.
وی افزود: در ماه مبارک رمضان معمولا برنامه‌های مختلف و متعدد فرهنگی و اقدامات خوبی در این عرصه صورت می‌گیرد و در این ماه مبارک از دیگر ماه‌های سال فعال‌تر هستیم.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان افراد در بعد شخصی نسبت به بحث‌های معنوی مانند قرائت قرآن و نسبت به اعمال عبادی مقیدتر هستند و عملکردشان در این ماه بهتر از دیگر ماه‌ها بوده و معنویت خاصی در زندگیشان جاری می‌شود.
صالحی اذعان کرد: در بعد فرهنگی و اجتماعی طبیعی است که یک‌سری فعالیت‌ها و اقدامات توسط دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و انقلابی باید انجام شود و هر دستگاهی با تناسب با وظیفه‌ و توانایی که دارد اقدامات خاصی را انجام می‌دهند که در این ایام برنامه‌های خوبی صورت گرفته است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری نمایشگاه علوم قرآن و عترت خاطرنشان کرد: در سطح استان کرمانشاه حدود سال است که در ماه مبارک رمضان به برکت قرآن کریم یک نشاط معنوی بسیار خوبی در قالب نمایشگاه علوم قرآن و عترت برپا می‌شود.
صالحی در ادامه افزود: برپایی نمایشگاه علوم قرآن و عترت که معمولاً در دهه‌ آخر ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، امسال نیز با استقبال خوب دستگاه‌های دولتی، فرهنگی، تشکل‌های مردمی، اصحاب رسانه و همه نهادهای انقلابی دست به دست هم دادند و یک فضای مفرح معنوی برای عموم مردم به وجود آوردند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تشریح کرد: در نمایشگاه غرفه‌های متنوع انتشاراتی‌ها، تلاوت قرآن کریم، برگزاری کلاس‌های آموزشی در رابطه با بحث عفاف و حجاب و مسائلی که رنگ و بوی قرآن بدهد در این نمایشگاه برپا است.
صالحی تأکید کرد: همشهریان عزیز می‌توانند حضور یک یا چند ساعته در این نمایشگاه داشته و در کنار و پناه قرآن وقت بگذرانند و بهره و استفاده کافی را از این فضا ببرند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در پایان گفت: در این نمایشگاه معنوی محفل انس با قرآن و نماز جماعت برپا خواهد شد و همه‌ی برنامه‌هایی که هر دستگاه و تشکلی به فراخور وسعت عملی که دارد چیزی جز انجام وظیفه نیست و این‌ها همه و همه ذره‌ای از برکات دریای بیکران قرآن برای مردم کرمانشاه است.

 
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر

آخرین اخبار

بيشتر

اخبار

بيشتر

پیوندها

بيشتر
  • تعداد بازديد اين صفحه: 146329
  • تعداد بازديد اين صفحه در امروز: 341
  • تعداد کل بازديد کنندگان سايت: 8379120
  • تعداد کل بازديد کنندگان سایت در امروز : 37542